دانلود بازی pes 2014 برای pc

راهنمای گیم

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

دانلود بازی pes 2014 برای pc

14pes دانلود بازی فوتبال PES 2014 برای کامپیوتر

کرک جداگانه اضافه شد

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده ؛ کرک در داخل پوشه بازی موجود میباشد BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

راهنمای مراحل بازی کرایسیس 3

قدم به قدم بازی Crysis 3Reviewed by Mehdi on May 2Rating:

98naz nIZO0EZ1KSg4 | راهنمای قدم به قدم بازی Crysis 3 | http://www.98naz.com

راهنمای فارسی بازی در ادامه مطلب.

 

رفع مشکلات بازی Call of Duty Ghost + کرک و آپدیتها

call-of-duty-ghosts-1080p
Call of Duty Ghosts نام یک بازی شوتر اول شخص میباشد که توسط Activision و Infinity Ward ساخته شده است.در اصل باید گفت که اکتیویژن ناشر بازی و infinity ward سازنده آن هست.بازی call of duty یا همان ندای وظیفه نسخه های متفاوتی از جمله Modern Warfare و Black Ops دارد که نسخه مدرن آن در سه قسمت و نسخه بلک اوپس آن در دو قسمت ساخته شد که سری جدید آن هم به نام Ghosts اضافه شده است.
همانطور که گفتیم بازی در سبک شوتر اول میباشد و به گفته سازندگان از گرافیک بسیار خوبی بهره میبرد و گیم پلی بسیار عالی دارد ولی در این میان یک رقیب بزرگ و همیشگی در کنار خود دارد که نام آن بازی Battlefield 4 میباشد. این بازی توسط EA ساخته شده با موتور گراافیکی Frostbite 3 که همه مان از گرافیک فوق العاده آن حیرت زده شدیم و باید ببینیم که آیا میتواند سری Ghosts این بازی Battlefield 4 را شکست دهد یا خیر !

با توجه به سیستم مورد نیاز که در پایین نوشته شده است شما باید حداقل یک رم 6 گیگ داشته باشید بهمراه یک گرافیک gts 450 که از دایرکت ایکس 11 ساپورت میکند بهمراه 40 گیگابایت فضای خالی لازم است.

لطفا به ادامه ی مطلب بروید .

دانلود سریال جومونگ

دانلود سریال افسانه جومونگ با لینک مستقیم

دانلود سریال جومونگ با کیفیت خوب

 دانلود سریال جومونگ با لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال جومونگ

دانلود سریال جومونگ با سرعت بالا

 

دانلود جومونگ

 

دانلود رایگان سریال جذاب و دیدنی افسانه جومونگ با کیفیت خوب
دانلود تمام قسمتهای سریال جومونگ با دوبله فارسی
دانلود سریال جومونگ با لینک مستقیم
فرمت : wmv

آموزش تصویری دانلود از سایت

دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۵ و ۶ بازی، Update 5 and 6-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ – The Amazing Spider Man 2

مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ – The Amazing Spider Man 2 Pc Game

| دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ – The Amazing Spider Man 2 برای PC با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه BlackBox بازی The Amazing Spider Man 2 برای کامپیوتر |

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2   The Amazing Spider Man 2

 

توضیحات بازی: بازی Amazing Spider-man 2 که ادامه دهنده ی شماره قبلی و بر اساس اتفاق های فیلم The Amazing Spider-man 2 می باشد توسط کمپانی Activision برای XBOX و PS 3 منتشر شده است. بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند

عمليات غيرممكن

در شرايطي كه سر و صداي فروش موفقيت آميز Black Ops 2 به آرامي فروكش كرده و Ghosts با وجود افت كيفي فراوان هم تراز با برترين بازي هاي هفته هاي اخير بريتانيا بفروش مي رسيد كنجكاوي ها در بين علاقه مندان براي فاش شدن مشخصات نسخه جديد اين سري كه بصورت ساليانه عرضه مي شود هر روز بيش از پيش مي شد و تقريبا اكثريت قريب به اتفاق آنها با توجه به شايعات و اخبار پراكنده اي كه به گوش مي رسيد منتظر معرفي MW4‌ بودند تا شايد گروه كاپيتان پرايس (Cpt Price) و همراهانش بتوانند آن دوران خوش در آغاز نسل هفتم را اين بار به مناسبت شروع نسل جديدي ديگر تكرار كنند . اين خوشبيني ها در ميان علاقه مندان هميشگي به قدري پررنگ شده بود كه تا قبل از هرگونه تاييد رسمي از سوي Activision عبارت Modern Warfare 4 بيش از 122 ميليون بار در موتورهاي جستجو ثبت شده و حتي تصاوير بسياري از سوي آنها به اشتراك گذاشته مي شد كه نشان از بازگشت اين سري دوست داشتني داشت.اما باري ديگر اكتيويژن سنت شكني كرده و همچون سال گذشته ، روال هميشگي عرضه يك خط درميان نسخه اي از زيرشاخه Black Ops و MW‌ را برهم زد.

نقد و بررسی بازی بتلفیلد 4

نقد و بررسی بازی محبوب Battlefield 4

 

چه کسی انتظارش را داشت که بازار FPSها با یک مدعی دیگر، از قبضه کامل سری بازی های محبوب Call of Duty خارج شود؟ در حالیکه اکثراً به دنبال تقلیدهای نافرجام از این مجموعه برای ساخت عناوین خود بودند، این Battlefield بود که به سرعت پیشرفت کرد و نسخه به نسخه سیر صعودی را طی کرد تا بالاخره توسط سومین شماره از این مجموعه، فروش CoD تحت تأثیر قرار گیرد و علیرقم ثبت رقمی شگفت انگیز، انتظارات Activision برآورده نشود. EA ناشر بزرگی است که به عبارتی سرنوشت عناوین خود را تعیین می کند. این کمپانی در شکست تعدادی از IPهای قدیمی خود در نسل هفتم مقصر بوده، اما باید اعتراف کرد که در رابطه با BF و DICE سنگ تمام گذاشته و با یک سرمایه گذاری بلند مدت، قدم به قدم به آنچه که می خواسته نزدیک شده است.

طبیعتاً عنوانی می توانست تخت فرمانروایی CoD را بلرزاند که همانند سایر آثار یک بازی صرفاً تقلیدی نباشد و این موضوعی بود که خالقان BF به خوبی آن را درک کردند. در حال حاضر، هیچ کس، حتی خود DICE هم نمی تواند انکار کند که سهم مهمی از موفقیت های خود را مدیون همان الهاماتی است که از CoD گرفته و این همان چیزی است که چهارمین نسخه از مجموعه اصلی این سری را به اوج خود رسانده است. می توان گفت که این قسمت عصاره ای از عناصر تضمین شده عنوان رقیب و المان های کلاسیک خودش است که به درستی با هم ترکیب شده و یک FPS پرفراز و نشیب را رقم زده است. در چنین وضعیتی، باید دید که چه چیزی باعث شده تا BF4 در دسته عناوین تقلیدی قرار نگیرد؟

Call of Duty: Ghosts در برابر بتلفیلد 4 - مکمل اما همچنان ناقص

DICE و Infinity Ward نام های قدرتمندی هستند. هر کدام در بازه های زمانی خاصی قدرت اول سبک شوتر نظامی بوده اند و یا هستند. DICE و الکترونیک آرتز با نام های بتلفیلد و مدال افتخار و Infinity Ward با سری محبوب Call of Duty در این ژانر حضور داشته اند. اما نسل جدیدی از فناوری فرا رسیده و نوبت به تغییرات گسترده رسیده.
 

می دانید، وقتی یک بازی متعلق به سال 2009 در جایگاه خود باقی می ماند، تکرار، صدای پای مرگ می شود. تقلید و از اصل افتادگی هم نوا، بی رنگی را فریاد می زنند و دو شوتر نظامی پرطرفدار که بیش از یک دهه قدمت دارند، در سال 2013 هر کدام به نوعی از گذشته درس نگرفته و دچار جنون پول پرستی ناشرانشان شده اند.

 

نماد های فراماسونری و ضد اسلامی در بازی ها

نماد های فراماسونری در بازی ها...

در ادامه چندین بازی معروف آورده شده به همراه نمادهای فراماسونری و ضد اسلامی آنها

پیشنهاد میکنیم حتما ببینید.

داستان بازی د رمورد دو برادر شیطان زاده است که یکی از آن ها در جایگاه خیر! و دیگری در جایگاه شر توصیف می شوند. در این بین، برادر شرور برای دستیابی به ارثیه سیاه پدر خود، اقدام به مبارزه با برادرش می نماید...

سیگار و بازی های رایانه ای

 

به عقیده اکثر کارشناسان مسایل اجتماعی، کشیدن سیگار در اغلب موارد زمینه روی آوردن افراد به مواد مخدر بوده است. از طرفی می دانیم که عمده تجارت سیگار و مواد مخدر در جهان از سوی کمپانی های بزرگ اقتصادی انجام می شود که با سرمایه های عظیم خود دولت ها را نیز جابه جا می کنند و نبض اقتصاد و سیاست را در بسیاری از نقاط جهان در دست گرفته اند. این کمپانی ها با تبلیغات گسترده مستقیم و غیرمستقیم خود همواره سعی دارند تا به تعداد مشتریان خود در سطح دنیا افزوده و وابستگی مردم را به محصولات خویش افزایش دهند. اگر چه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خوشبختانه در ایران این گونه تبلیغات وجود ندارد ولی بررسی کوچکی در سایت ها و تلویزیون های دنیا گویای حجم گسترده این گونه تبلیغات است. در بسیاری از فیلم ها نقش های مثبت و دوست داشتنی فیلم ها حتماً سیگار می کشند و به جز معدودی افراد کم توان در امر اطلاع رسانی، کسی از مضرات سیگار سخن نمی گوید، به خوبی در خاطر دارم که در یکی از همین فیلم ها که در گذشته بارها از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد!!! یکی از قهرمانان مبارزه با استعمار!! در فیلم، بارها و بارها توسط سیگار از خطر مرگ نجات پیدا نموده و همواره در حال کشیدن سیگار بود.

 

این در حالی است که مضرات بسیار متعدد سیگار بر هیچ انسان فهیمی پوشیده نیست و مکتب پیشرو اسلام استفاده از هر چیزی را که به بدن ضرر بزند را حرام می داند، بر همین اساس بعضی از علما استعمال سیگار را حرام یا به احتیاط واجب حرام دانسته اند.

 

اما با این وجود بعد از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هنوز توتون در ایران کشت شده و سیگار در شرکت دخانیات تولید می شود. حتی تا چند سال پیش، شرکت دخانیات با همین اسم دارای تیم فوتبال در باشگاه های برتر بود!!

 

بهترین بازی های سال 2013 از نظر سایت پردیس گیم

برترین بازی سال

Grand Theft Auto V

The Last of Us

BioShock: Infinite

DmC: Devil May Cry

Assassin's Creed IV: Black Flag

Tomb Raider

علی رضایی: 2013 یكی از برترین سال ها در نسل هفتم بود كه در هر سبكی یك یا چند بازی بزرگ در آن عرضه شدند. در چنین سالی، با وجود عناوین بسیار جذابی همچون Grand Theft Auto V ،Assassin's Creed IV: Black Flag و سایر نامزدها، فضای آخر الزمانی و باور پذیر The Last of Us بهترین تجربه سال را برای من و رقم زد و شایسته ترین انتخاب است.

امیرمحسن امینی: هر چند از نظر کمیت تعداد عناوین با کیفیت به مراتب کمتر از سال های گذشته بود، اما از نظر سطح کیفی، شاهد 3 شاهکار واقعاً عظیم یعنی GTA V ،BioShock: Infinite و TLoU بودیم که از بین آن ها The Last of Us به خاطر داستان پردازی سینمایی و تحسین برانگیزش و همچنین ارائه تعریف جدیدی از سبک اکشن-ماجرایی، از نظر من بهترین بازی سال است.

 

لطفا به ادامه ی مطلب بروید .

ليست صفحات

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد