راهنمای گیم

راهنمای گیم

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

نماد های فراماسونری و ضد اسلامی در بازی ها

نماد های فراماسونری در بازی ها...

در ادامه چندین بازی معروف آورده شده به همراه نمادهای فراماسونری و ضد اسلامی آنها

پیشنهاد میکنیم حتما ببینید.

داستان بازی د رمورد دو برادر شیطان زاده است که یکی از آن ها در جایگاه خیر! و دیگری در جایگاه شر توصیف می شوند. در این بین، برادر شرور برای دستیابی به ارثیه سیاه پدر خود، اقدام به مبارزه با برادرش می نماید...

سیگار و بازی های رایانه ای

 

به عقیده اکثر کارشناسان مسایل اجتماعی، کشیدن سیگار در اغلب موارد زمینه روی آوردن افراد به مواد مخدر بوده است. از طرفی می دانیم که عمده تجارت سیگار و مواد مخدر در جهان از سوی کمپانی های بزرگ اقتصادی انجام می شود که با سرمایه های عظیم خود دولت ها را نیز جابه جا می کنند و نبض اقتصاد و سیاست را در بسیاری از نقاط جهان در دست گرفته اند. این کمپانی ها با تبلیغات گسترده مستقیم و غیرمستقیم خود همواره سعی دارند تا به تعداد مشتریان خود در سطح دنیا افزوده و وابستگی مردم را به محصولات خویش افزایش دهند. اگر چه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خوشبختانه در ایران این گونه تبلیغات وجود ندارد ولی بررسی کوچکی در سایت ها و تلویزیون های دنیا گویای حجم گسترده این گونه تبلیغات است. در بسیاری از فیلم ها نقش های مثبت و دوست داشتنی فیلم ها حتماً سیگار می کشند و به جز معدودی افراد کم توان در امر اطلاع رسانی، کسی از مضرات سیگار سخن نمی گوید، به خوبی در خاطر دارم که در یکی از همین فیلم ها که در گذشته بارها از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد!!! یکی از قهرمانان مبارزه با استعمار!! در فیلم، بارها و بارها توسط سیگار از خطر مرگ نجات پیدا نموده و همواره در حال کشیدن سیگار بود.

 

این در حالی است که مضرات بسیار متعدد سیگار بر هیچ انسان فهیمی پوشیده نیست و مکتب پیشرو اسلام استفاده از هر چیزی را که به بدن ضرر بزند را حرام می داند، بر همین اساس بعضی از علما استعمال سیگار را حرام یا به احتیاط واجب حرام دانسته اند.

 

اما با این وجود بعد از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هنوز توتون در ایران کشت شده و سیگار در شرکت دخانیات تولید می شود. حتی تا چند سال پیش، شرکت دخانیات با همین اسم دارای تیم فوتبال در باشگاه های برتر بود!!

 

بهترین بازی های سال 2013 از نظر سایت پردیس گیم

برترین بازی سال

Grand Theft Auto V

The Last of Us

BioShock: Infinite

DmC: Devil May Cry

Assassin's Creed IV: Black Flag

Tomb Raider

علی رضایی: 2013 یكی از برترین سال ها در نسل هفتم بود كه در هر سبكی یك یا چند بازی بزرگ در آن عرضه شدند. در چنین سالی، با وجود عناوین بسیار جذابی همچون Grand Theft Auto V ،Assassin's Creed IV: Black Flag و سایر نامزدها، فضای آخر الزمانی و باور پذیر The Last of Us بهترین تجربه سال را برای من و رقم زد و شایسته ترین انتخاب است.

امیرمحسن امینی: هر چند از نظر کمیت تعداد عناوین با کیفیت به مراتب کمتر از سال های گذشته بود، اما از نظر سطح کیفی، شاهد 3 شاهکار واقعاً عظیم یعنی GTA V ،BioShock: Infinite و TLoU بودیم که از بین آن ها The Last of Us به خاطر داستان پردازی سینمایی و تحسین برانگیزش و همچنین ارائه تعریف جدیدی از سبک اکشن-ماجرایی، از نظر من بهترین بازی سال است.

 

لطفا به ادامه ی مطلب بروید .

ليست صفحات

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد